Den Nye Verden Liverollespils Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Forum leg: Enkelt persons RPG

2 deltagere

Go down

Forum leg: Enkelt persons RPG Empty Forum leg: Enkelt persons RPG

Indlæg  Kasper Møller Hald Tirs Jun 15, 2010 6:45 am

Her er hvordan det foregår:

I skriver her i tråden hvad for en slags karakter i godt kunne tænke jer, og hvilket af de nævnte scenarier i gerne vil spille i. Jeg vil så sende jer en privat besked med en situation jeres rolle kommer ud for, hvorefter i svare med en besked til mig, hvad jeres karakter gør (eller forsøger at gøre). Jeg svare så tilbage med hvordan det går, og giver en ny situation, osv.

Når i laver en karakter skal i svare på følgende spørgsmål:

Stats?: I skal sige om i ønsker at der skal være synlige stats i kan forholde jer til, hvilket dog ikke medføre terningkast. Ønsker i stats giver jeg stats, afhængig af jeres beskrivelse og typen af scenarie.

Scenarie: Hvilket af scenarierne i gerne vil spille.

Info: Lidt info om karakteren, såsom navn, udseende, osv.

Fysik: Hvilke fysiske karakteristika jeres karakter har, hvor stærk han er, om de har et handicap, osv.

Psyke: Hvor klog er karakteren på vise punkter, hvordan tænker han om folk, er han frygtløs eller en kujon, hvad er han god til, osv.

Materiale goder: Hvilke ting har karakteren med sig. Denne liste behøves ikke at være detaljeret, ned til mindste genstand.


Scenarierne i kan prøve er:

Superhelt!
Du er en ganske almindelig civil person, der for nylig via et utroligt tilfælde har fået superkræfter, en superdragt, vækket dine mutant evner, eller andet. De viser sig at der er en superskurk der har tænkt sig at overtage verdensherredømmet, og kun du kan standse ham! Men først skal du lære at bruge dine nyfundene evner...

En helvedes nat
I en sand bølge af nyskabelse, tager du og din kæreste ud i et hus dybt i en skov langt fra civilisationen, for at holde ferie. Det bliver dog knapt så meget en hyggelig ferie, da du finder det maltrakterede lig af kæresten i brusekabinen. Kan du opklare dette mysterie, og måske endda overleve hele affæren?

Zombocalypse
Du er en ganske almindelig person, der arbejder til dagligt som lønslave på et ligegyldigt job, og du hader det. Selvom du aldrig har taget initiativ til det, ønsker du at der skal ske nogle drastiske ændringer i dit liv. Så en morgen når du vågner, er verden blevet invaderet af zombier. Ikke lige den forandring du havde i tankerne, men du må få det bedste ud af det, og overleve så godt du kan.

Warmaster
Vi befinder os i i Standard Tolkienesk Fantasyverden, og du er en stor eventyrer der har besejret talrige monstre, og lootet utallige dungeons, igennem en lang karriere. De havde regnet med at trække dig tilbage, men onde kræfter rører på sig mod øst, og den mægtige Lich Lord Zarax har opbygget en kæmpe hær, og agter at indtage det land du nu bor i. Herremændene i landet tigger dig om at lede en hær imod dem, og du vælger at accepterer.

Skriv dit karakterskema her i tråden, så sender jeg en besked når jeg er klar. Og kun et eventyr ad gangen per person, ellers har jeg for meget at lave.

Kasper Møller Hald
Admin
Admin

Antal indlæg : 164
Oprettelses dato : 17/11/09
Alder : 35
Geografisk sted : Brønhøj

https://dennyeverden.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Forum leg: Enkelt persons RPG Empty RE:Forum leg: Enkelt persons RPG

Indlæg  Casper S. Stark Fre Sep 24, 2010 8:30 am

Zombie Apocalypse


Casper S. Stark
Standard bruger
Standard bruger

Antal indlæg : 24
Oprettelses dato : 14/02/10
Alder : 32
Geografisk sted : Humlebæk

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum